Kecskemét

2011.04.17. 21:01 phillipo654

 

Kicsit ugorjunk előrébb az időben, illetve jelen naphoz képest visszább.Szükséges ez a nagy előre ugrás, hiszen a jelen napokat sem tudom elszámolni itt nemhogy még a régieket. :)

Régebben, egy vasárnap a Westendbe voltunk hol máshol,sétálunk alul a kajás részen, amikor erős köhögést hallunk jobbról, a főnököm Ákos meg az élettársa Ilka volt az meg a 2 gyerekük.Mivel igen jó viszonyba vagyunk nagyon örültünk egymásnak.Réka igaz távolságtartóbb volt.Mindenképpen fontos volt ez a találkozás,hisz Rékával tervezzük hogy nyáron,mikor felköltözik Bp-re hogy majd nálunk fog jó eséllyel dolgozni.Meg aztán Ilka mindig kérdezősködik, hogy mi van vele meg stb.Ákos már ritkábban kérdez rá.

 

Kezdek ugye jóba lenni Réka baráti körével,illetve megismerni kik veszik körül.És ott van a legjobb barátnője Rékának, a Ramy.Pár naponta szoktunk MSN-ezni, hogy éppen mi a szitu,Rékával mind kaptunk össze megint, tehát igen jól van informálva.Réka be is vallotta hogy féltékeny rá, mondtam neki hogy nincs is mire fel, csak később jöttem rá hogy miért mondja ezt...

Érdekes egybeesés hogy  Réka hétvégén meg Kecskeméten volt ahova a munka miatt nem tudtam menni,de neten tudtunk beszélni és mondta hogy milyen jó lenne ha ott lennék.nem tudtunk gyakran beszélni hisz a barátnőjéhez ment látogatóba nem pedig azért hogy velem beszélgessen ha már így alakult hogy nem tudunk együtt lenni ahogy szeretnénk.Este eléggé beittak és közbe beszéltünk, éppen csak megemlítette hogy vár valakitől egy levelet, meg ha Réka iszik akkor mániája hogy vegyem el feleségül meg ilyen sületlenségek.Mivel be volt nyomva gondolom jobb neki ha beígérem hogy persze majd elveszem addig is megnyugszik hisz hát ez a másik mániája a  ruhákon kívül.

Mikor megtettem a fogadalmam, szinte azonnal rávágta hogy hazudok mert sosem fogom elvenni (jól érezte).Ezzel rohadtul kiverte a biztosítékot nálam hisz közismerten ő szokott kamuzni mindenben , nem én.Nem is kellet több , idegességemben megnéztem facebookját mikor leléptek elfele,hogy ugyan már miféle levelet várhat.

Hát kapott is levelet, egy 16 éves kis celeb gyökértől, Dáci-tól. Szelecki Dávid vagy ki, megasztáros kis celeb.Réka írta neki hogy menjen le Kecskére és bulizzon velük.Jó érzés volt persze,miszerint én nem tudtam Rékával lenni, de ő meg írogat másnak hogy menjen.Legjobb gondoltam.Valamely szinten poénnak gondoltam a levelet,de nem tudom miért kellet Rékának több szívecskét odabiggyeszteni a levél végére.

Másnap szóvá tettem hogy nem tudom miért kell írogatnia másnak, ha még poénból is.Mondta hogy nem kellene neki a srác de ha nem lennék szívesen smárolna vele,nem akartam neki mondani hogy nekem is van névlistám kivel mit csinálnék, mégsem mondom el neki.Arra sem emlékezett , hogy mondta hogy hazudok.

Nah mindegy, Vasárnap azért taliztunk a népligetnél mikor jött Réka Kecskemétről.Persze melóból jövet nem volt időm megcsinálni a hajam, zselézni pontosítva, meg is lettem szólva ezért a  0. másodpercben a találkozásnál.Innentől fogva nem sok kedvem volt már a naphoz.

 

A következő hétvégét tarjánba töltjük,húsvét miatt is, kedden kell csak ugye dolgozni, azt lehet még a hétfő estét is ott töltöm és csak kedd hajnalba jövök vissza Pestre akarom mondani Budára.Ragadnak a kifejezések rám Rékától, a másik kedvencem a "lehoz", ezt Réka előtt sosem hallottam senkitől, mondjuk lehet ezért sem mert nem nézek elég Tv-t vagy mi egyebet.

Való Világot is vele néztem először, mármint egy adást végig, például addig azt sem tudtam ki aza Kasza Tibi, mivelhogy mondta 2 idegen a Svejkbe ami egy kocsma szerűség tarjánba,hogy nagyon hasonlítok rá, előtte konkrétan rákérdeztek hogy én vagyok-e.

Ha esetleg nem lenne ismerős a Tibi :)


 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://phillipo654.blog.hu/api/trackback/id/tr42929845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása