Megfenyegetett az ex-pasija

2015.07.09. 20:31 phillipo654

”Csakhogy volt egy másik szereplő is a képben, őt nevezzük Szabinak (19), az Anita anyukájának élettársának a fia” - Az exekkel mindig csak a baj van. Következő Levélírónknak is meggyűlik a baja a barátnőjével: hol az ex-pasija fenyegeti, hol érzelmi bizonytalanságban tartja őt, annyira, hogy kilókat is veszít miatta. Valóban pallérozott elme szükséges a történetben való tisztánlátáshoz, de a küldetés nem lehetetlen. Most megtudhatod, hogy az egyik szemedet, mindig a csajod exén tartsd, legalább addig, amíg végleg le nem szereli őt.

 

Sziasztok! Elég kusza történet lesz, sok ide-oda ugrálással, de megpróbálom a legérthetőbben előadni, ami történt. Péter vagyok, 24 múltam egy kevéssel. Májusban összejöttem egy lánnyal, nevezzük Anitának (19). Minden nagyon jó volt, rengeteg közös pontunk volt. Teltek-múltak a hetek, egyszer csak észreveszem, hogy baj van: se bujás, se puszi – nah, mondom, mizujs? Hát, mint kiderült hívogatta az exe, egy másik országból - mivel ők decemberben mentek szét és azóta nem beszéltek, gondoltam, újra próbálkozik, semmi baj, Anita majd úgyis leszereli. Azon a héten vasárnap Anita azt kérte, hogy beszéljek az exével, mert hogy ő szeretne velem. Nem tudtam hova tenni a dolgot, mit beszéljek én vele, amikor ez az ő dolguk volt anno, decemberben. A srác, András befenyegetett MSN-en, nem értettem, hogy miért.

Kérdeztem is Anitát, hogy mi ez a hangnem, mert én végig úriember voltam a sráccal. Mire fel történt ez? Akkor elmondta, hogy eddig is beszéltek, miközben már velem járt, és lehet, hogy András félreértette, mert Anita már nem akart tőle semmit. Ezek olyan összeveszős-kibékülős beszélgetések voltak közöttük. Sokszor beszéltek MSN-en: a srác mondogatta Anitának, hogy úgyis majd meg fogom csalni stb.. Végül is megígérte, hogy nem zaklatja tovább Anitát. Hurrá....Személy szerint én gyűlölöm, ha nem mondanak igazat és meg is indult ezzel a bizalmatlanság. Átléptünk a második hónapba, de valahogy innentől fogva másabb volt, biztosan ti is voltatok már így, én most először. Elkezdtem gondolkodni, hogy mi miért lehetett, kattogtam egész nap bent a melóban, a munkatársak nem ismertek már rám, lejött 7-8 kiló is rólam kb. egy hónap alatt. Csakhogy volt egy másik szereplő is a képben, őt nevezzük Szabinak (19), az Anita anyukájának élettársának a fia. Szabolcs még februárban bepróbálkozott Anitánál (miközben ő még Andrásozott) akkor nem jött neki össze, így Anita szerelte. Mi pedig összejöttünk májusban, engem május végén fenyegettet meg az András. Akkor itt Anita elhatározta, hogy velem marad, nem megy vissza hozzá. Anita végig vizsgázott kisebb-nagyobb sikerrel, én közben dolgoztam. Eltelt egy bizalmatlankodós hónap, a következő hónap elején, Júliusban lementünk Velencére, akkor voltunk 2 hónaposak. Anita mondta, hogy ráírt az exe, hogy iwiw-en felveheti-e, meg is adta az e-mail fiókja adatait, így beléphettem, persze a levelet kitörölte addigra... Mondom: „akkor jó hogy megadtad a jelszavad”... a piszkozatok mappában találtam egy levelet, melyben tanácsot kér egy ismeretlentől, hogy egy hétig bőgött az Andrásért és vissza akarja kapni (Május végén) és hogy most mit tegyen... a levél elküldésének ideje pár nappal azután volt, hogy azt mondta, velem marad... szóval, túl voltunk a második hónapon, és akkor derült ki, hogy volt ez az első hónapunkban, ekkor nekem kicsit eldurrant az agyam, hogy akkor most mi is van: személyiség jog vagy sem, amit találok a gépén, elhozom. Volt egy hét, amikor el voltam tiltva tőle, mert tanulnia kellet - az anyja ezt mondta. Én egy órára sem láthattam, nemhogy kimentem volna hozzájuk - mint ahogy kiderült a "lopott" MSN-beszélgetésből, ő közben vígan Szabolccsal beszélgetett órákon keresztül, azon a héten. Hogy pingvinfiú meg pingvinlány mi lenne, ha összejönnének… Pingvinlány nincs abban a helyzetben, **-es telefonja is azért lett, mert sok az ismerőse (nem a pasija miatt) meg egy csomó hasonló hülyeség. Előtte Anita rengetegszer elmondta, hogy ettől a fiútól nem akar semmit, mert ELVEI vannak, miszerint anyukája élettársának a fia, tehát anyuci apucival és lányom-fiam kontextus lenne. Amúgy miután kiderült az ominózus beszélgetésük 4 napra rá szét is mentünk, lényegében ő mondta ki, de már én is erre gondoltam. Elismertük a tetteinket, hogy mit, hogyan kellet volna, persze bólogattam, meg néztem, hogy ez meg miről beszél. Még a részéről ment is egy kis szarkeverés, keverte az időrendet stb. 3 hétre rá nézem a legnézettebb magyar oldalt, hát kiderült, kapcsolatban van. Igen, kitaláltátok, a pingvinfiúval... De előtte neki pár héttel még elvei voltak, meg magával kell törődnie stb. Nekem még nem volt ilyen kapcsolatom, ahol ilyen gyorsan ennyi minden derült volna ki, főleg hogy nem mondtak igazat. Lehet, nem kapott el eléggé az élet :) Hogy komolytalan vagy labilis, esetleg defektes lett volna a lány? Írjatok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://phillipo654.blog.hu/api/trackback/id/tr767613808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása