Metamorfózis - A kontakt lencse

2011.01.17. 16:02 phillipo654

 

Másnap mentem keretet nézni hogy pótoljam a széttört szemüvegem.

Mondta az optikus hogy gondolkoztam-e már a kontakt lencsém, hát mondom nem mert 6 éves korom óta szemüveget hordok.Miszerint most igazán kedvezményes és 20 perc alatt  kiderítik hogy bírja-e a szemem.Miért is ne?! Gondoltam, hisz mivel Réka is említette hogy mennyivel jobban néznék ki szemüveg nélkül, mondom a próba lencse meg ingyenes a  szemvizsgálattal együtt, ennyit meg kibírok, bár utálom amikor más turkál a szemembe.A jobb szemembe nagyon nehezen rakta be, a balba szinte elsőre.Mondta hogy ráér dönteni mikor jövök a szemüvegért ami 2 nappal későbbre készült el.De mivel annyira tetszett nekem is, ezért berendeltem, és mikor megyek a szemcsiért akkor tanítanak be a kontakt lencséhez.Mivel az Allééba voltam gyorsan hazaértem.

 

 Réka nagyon érdeklődött és kérte hogy küldjek a szemcsiről képet, de persze ez kivitelezhetetlen volt.A kontakt lencsének viszont nagyon örült.Ennek ellenére szóvá tette hogy ma nagyon másabb vagyok neki és hogy ez neki mennyire fura, mondtam azért mert ma több dolgunk volt.Nekem meg az volt furi hogy majd fodrász után mondja meg mennyire is vagyok szimpi, mondjuk ebben van némi ráció.Meg persze ha már megvan a kontakt lencse meg az új frizurám akkor csináljak képet és tegyem ki Face-re.Jah persze látott képeket amik nem tetszettek neki, utalt rá hogy leszedhetném.Hihetetlen ám miket várnak el emberek a semmire fel.Sőt tovább is van még, nem kevés  képem van fent face en és volt egy amin 3 csajjal voltam lekapva, persze hogy szóvá tette hogy ez neki mennyire nem tetszik.
Mondom most miért? Féltékeny vagy vagy mi? mondta hogy dehogy.A Nikiék bent a cégtől komiztak is ahhoz a képhez Réka meg szimpatizált vele hogy milyen szimpinek tünik meg stb.
De hogy mutassam meg magam kamerába meg stb jó mondom okés, indítom a kamot persze neki megint homályos, mondom már megint mi van?Azt mondta kész feje van, jobb így.Mondom az meg nem műsor hogy engem néznek én meg senkit, kinyomtam a webkamerát.Azt meg írja hogy Gigi meg Jerzy elmentek egy szállodába, mondom hogy tessék? nekem ez kínai. Kérlek fejtsd ki meg nem értem hogy jön ez ide.Inkább váltsunk témát javasolta,de mondom miért nem magyarázod el, erre ő inkább elbúcsúzik és lelép.(mint kiderült ez a Való Világ és 2 lakóról van szó...én ilyet nem nézek bocsi, én inkább blogolok :D)

Végül is túljutottunk ezen, de itt kezdett megdőlni a "szó nélkül távozni nem az én szokásom".Állítólag mindenki azt mondja rá érettebb egy 21 évesnél, de ha mindenkivel ezt csinálja akkor kik mondják ezt?

Szólj hozzá!

Címkék: kamera lencse kontakt szemüveg alléé

A bejegyzés trackback címe:

https://phillipo654.blog.hu/api/trackback/id/tr932923876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása