Magánélet közkinálatra

Linkblog

A kezdet - Réka

2011.01.10. 14:48 phillipo654


Mindennek ellenére elég jó beszélgetesünk volt,sokat vicceskedtünk.

Aztán eljött a webkamerás pillanat, mondtam hogy hosszabb a hajam mint kéne,de azért bekapcsolhatjuk a kamerát, nekem jól müködött, neki szürke volt, homályos, mintha egy áttesztő foliát tettek volna elé.Szóvá tettem hogy nem tartom korrekt dolgonak ezt hogy takarja a kamot, mert kiderült szándékosan tette, a válaszban kiderült hogy

azt hitte neki nem kell fellválalnia magát, mert nem szóltam hogy látni akarom.

Ezt nem tudtam hova tenni, hisz egyértelmü minden értelmes embernek, hogy ennek nem így kellet volna történnie.Mellesleg igazán jól esett az is tőle hogy megjegyezte hogy majd fodrász után feljebb kerülök a listáján, talán a 2. 3. helyre is...
Nah mindegy,nyelek egyett és folytatom tovább.De mondta hogy zselézve milyen jó lenne a hajam meg olyan 4-5 centisen.A szemüveg sem kellene mert sokkal jobb az arcom anélkül - jah mert szemüveges voltam egészen eddig csak a cégnél ügyeskedtem és sikerül levernem a fekete keretest a fejemről, ami a száránál eltört.Így már jópár napja hunyorogtam.

Kiderült továbbá hogy ő is utálja az exeket, illetve hogyha a párja beszélőben van velük, és nagyon nem szereti ha meg akarja ölelni a párját az meg ketőtt hátralép és elfordul, igazán jó hírek gondoltam.Hisz féltékeny tipus kicsit ő is meg én is, ez azóta nagyon megváltozott jó irányban részemről, de még ez nem minden.Ő is beszámolós tipus tehát nem azt mondja hogy dolga van hanem kifejti hogy mi jót csinál és ő sem szereti ha késöbb derül ki ha éppen mással talizott a párja - itt megjegyezném hogy tudtommal Réka elödeinél sosem volt erre precedens. Ezek amúgy mind nagyon dicsérestes dolgok, hisz ki akar egy olyan párt akiben nem lehet bizni, hát senki.

Ami talán kicsit közelebb hozott minket az a WB azaz West Balkán féle diszkó tragédia,azon a híres januári estén, az év 15. napján, Rékának volt ott pár ismije, félt hogy nekik esett bajuk.Mivel nem is vették fel a telefont, szarul jött ki nagyon.Mivel elég sok ismerőse van gondoltam ismeri is őket, most olyan 650 körül járhat, köztük Timi Chen meg Kökény Attila, inenn késöbb kiderült skalpvadász, celebfan.Mindene a híres emberek és az összes csatornán kivülről fújja az összes müsorvezetőt.Mondta hogy a machetes salgotarjáni srác is betalálta de idő elött szerelte, ennek a srácnak akkor volt a tárgyalása miután elkapták hogy mi már összejöttünk.

Természetesen a szex témakör is elöjött, mondtam hogy nekem a is fontos hisz nem vagyunk 50 évesek (még) és miért ne éljünk a lehetőséggel amig megtehetjük.Amikor leirtam hogy ez nekem fontos, Réka elkezdett búcsúzkodni hogy megy aludni, nem értettem hogy miért ráz le ilyen gyorsan mondjuk hajnali 4 volt már, de mint kiderült 2 szexmániás sráccal ismerkedett elöttem és azt hitte én is olyan vagyok.De hogy nagyon pozitivan csalódótt és hogy nincs semmi baj.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://phillipo654.blog.hu/api/trackback/id/tr732923704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása