Szombat esti gáz

2011.05.02. 22:32 phillipo654

Innentől kezdve nem a legjobb volt a hangulat.Azt szerencsére nem került szóba, hogy akkor adjunk pénzt.Mondjuk Rékám mondta hogy jövünk vissza, csak Ákos elvisszük a buszhoz.De hát tudtuk előre hogy nem így lesz,hisz Ákos nem megy sehova, mi meg nem megyünk vissza gardenpartizni, a tuti alibi így megvolt.Utálom az ilyet.Akkor mindenki haza, megbeszéltük hogy később talizunk nálunk,lépcsőházas ivászat lesz megint.Ez is szánalmas amúgy.

Hogy nem lehet 4 ember egy 8-10 négyzetméteres szobában, miért kell egy szaros lépcsőfordulóba ülnünk és ott innunk, mai napig nem tudom.Természetesen nem tettem szóvá hisz az én fejem veszik.Igaz hogy ott van a lakásba a Réka anyukája, néha hallana egy kevés nevetést de akkor is sima ügy lenne.Másik meg hogy wifis routerük van Rékáéknak, ők meg inkább a  mobilkészülék adatforgalmát emésztik fel, minthogy beállítanák a  routert és a telefonokat.Annyira amatőrök.Mondtam hogy megcsinálom de hát hogy nem kell, felesleges.

Réka keverte az este a piákat, egyszer viszont nekem kellett, nagyban mesélt valamit, én meg elég nagy fiú vagyok hogy elintézzem magamnak.Addig sem volt semmi bajom , azután sem lett a piától.Töltésnél a  vodkával kezdtem, amit ugye én vettem- hadj igyam mááá.Beszól Réka hogy mennyit töltök meg hogy részeg leszek meg ilyen hülyeségek.Ennyitől semmi bajom sem lesz.Nem értem különben is miért szól bele már ebbe is.Innentől kezdve egész este elhúzódott tőlem, mikor közelebb ültem hozzá, odébb ült.Addig a combján volt a kezem és egymásnak dőlve ültünk,de hát mire képes a vodka...

Ezek a pofa vágások megmaradtak addig amíg vasárnap Rékába nem tudatosult hogy nemsokára megyek haza, május első vasárnapja volt ez, tehát anyák napja.Rékának egy vasa sem volt, adtam neki, illetve mikor vitt a buszmegállóhoz előtte beugrottunk egy virágoshoz, lerendeztem hogy tudjon vinni anyukájának valamit.

A buszmegállóban kivételesen jól eltudtunk búcsúzni egymástól, úgy csókolt ahogy igazán szerettem volna már jó ideje. Utólag kiderült az volt az ucsó csókunk és az ucsó közös hétvégénk is.A buszon kaptam pár sms-t még hogy Réka igyekszik megváltozni, próbál majd nem beszólni stb.

2 napig bírta.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://phillipo654.blog.hu/api/trackback/id/tr132939820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Troy1223 2011.06.01. 20:58:33

Szia Peti!

Végig olvastam, tetszett :d

A véleményemet tudod, sőt ha kell szívesen beszélgetek is veled, hisz nem csak dinka oldalam van :DDD

phillipo654 2011.06.01. 22:22:44

Szijja :)

van sok más cikk is még:) gondolom azokat is végig nyálaztad :) és lesz is még :) egyenlőre eddig jutottam, most piásan gépelek itten kaszinózás után vagyok, ezt is megírom majd :P

holnap tali!;)

Troy1223 2011.06.02. 21:58:21

@phillipo654: ezt letárgyaltuk ma!

Meghívtalak pókerre, ügyesen regelj, 100dolcsi bónusz jár majd, hogy hogyan azt majd személyesen elmondom!

Pusz!

Kata

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.20. 17:31:30

:D Na én is végigovastam! :D

Szerintem ez a csaj nagyon gyerek még! Fluor Tomi meg ilyenek, kb. azon a szinten van. A pasifelhőjébe felvett téged, de többet szerintem ne is várj. Nekem az jön át, hogy nem nagyon akarta a kapcsolatot veled, csak futtatott egy kicsit. Inkább jöttél volna angolozni teeeee! :P
süti beállítások módosítása