Magánélet közkinálatra

Linkblog

A Mambó

2011.02.05. 20:48 phillipo654

Mikor Rékával másodszorra taliztam volna, akkor voltunk a MAMBO-ba ami egy night club,mármint ő nem volt velem,haverokkal mentünk persze.
Ez február 5én volt szombat, erre  napra volt megbeszélve a randi Rékával,de mivel valami piti szar dolgon összevesztünk péntek ezért lemondta a másnapi randit, ez a lépése tipikus ilyenkor.Szóval szombat mentem be angolra és útközbe kaptam egy hívást a Tamástól miszerint este megyünk akkor a Mambó-ba és hogy jó-e nekem, mivel "megüresedett" a napom, csak angolra kellet beülnöm ami meg csak fél 4-ig tart, így egy este 9kor kezdődö ivászatra bátran igent mondtam.Tamás nagyon örült neki hisz jó ideje nem találkoztunk és ideje volt beszélgetni kivel mivan. Lefixáltuk az este részleteit, hova kell menni meg stb.

Eddig nem is volt semmi baj de angol közbe csörgött a telefon, Réka volt az.Meggondolta magát és mégis jön fel és akkor talizzunk...Frenetikus.Átgondoltam az időbeosztást, végül is mindkettő belefér, este 8ig van időm Rékázni utána rohanok Tomiékhoz.

Az este jól telt, mentem inni Tomiékhoz, azt átmentünk a klubba, lányok tekeregtek a  rúd körül, tehát volt mit nézni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://phillipo654.blog.hu/api/trackback/id/tr752930581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása