Prológus

2011.01.05. 00:02 phillipo654

Kedves olvasó!

Mielőtt végletekig belemennék kis életem történetébe, miszerint hogy jutottam el idáig ameddig(bár a szobám és a WC közötti távolság nem éppen kifejtésre szoruló téma).

Az alapvető dolog hogy publikálok az hogy sok e-mailt kapok, különböző rendszerekben, hogy meséljek mi van velem stb.Általában az történik hogy elkezdem írni a levelet de idő előtt véletlenül bezárom a böngészőt - amúgy Mozilla rajongó vagyok immáron 7 éve, és minden amit addig írtam eltűnik, elveszik én meg lusta begépelni újra.Régebben szöveges dokumentumokban írtam a válasz leveleket hogy elkerüljem az adatveszteséget,amiket a Desktop-on tároltam őket ideiglenesen, pórul is jártam egyszer de mivel ez is számítógéphez kötött, más megoldás után néztem.Gondoltam hogy majd a telefonomban írok piszkozatot utazás közbe de mekkora baromság egy levelet telefonba pötyögni főleg hogy általában a legtöbb karakternél nem 1x kell megnyomni a gombot...

Halott ügy gondoltam, QWERTY-s telefon jutott az eszembe, de mivel van egy enyhe íróeszköz "szenvedélyem", a  legjobbnak azt találtam hogy papírra vetem gondolataim.És mivel a legjobb gondolataim a buszon jöttek mindig, a  mai napig egy A4-es spirál füzettel a táskámban rohangálok a városban.

És hogy kik motiváltak erre? egyik levelező társam, nevezzük Orsinak és a kedves főnök asszonyom, Ilka.Eleinte csak elmeséltem neki mik történik velem, mik voltak az elmúlt hetekben és ahogy  elmeséltem Ilkának ezeket a történeteket,megkérdezte hogy nem lenne-e kedvem ezeket leírni? ez egy jó fél éve volt, akkor még eszembe nem jutott volna, de akkor már motoszkált a fejemben a "mi lenne, ha" és mivel az emberek nem kaptak leveleket, gondoltam jobban járok ha blogolok.Ez által talán jobban felfogom majd mi történik velem és olyanok is közbe tudnak szólni mielött még nagy vagy nagyobb baj lenne.

 

"Ha már nyakig ér a szar legalább örüljünk neki hogy nem hullámzik"

 

Hogy mit fog olvasni itt az olvasó? Mindenki döntse el maga, de biztos ami biztos bepipáltam a felnőtt tartalmat hisz nekem nem probléma beszélnem a szexről illetve mindenről ami ide tartozik.

Lesz sok ide oda ugrálgatás, de megpróbálom a legkönnyebben fogyasztható formában találni mindent.Azt mondják az ember sok mindent mond amit sosem tett és sok olyan dolgot tett amiről sosem beszél.Mivel béna vagyok hozzá hogy hazudjak és ebben biztos vagyok, ezért nem  maradt más csak a rút igazság, illetve igazságtalanság.

Mivel nem feltétlen célom bárki porba tiprása, megalázása közhellyé tétele ezért megpróbálok csak annyi infót közzé  tenni amennyi feltétlen szükséges az objektív szemlélethez.

Nagyjából ennyi jut elsőre az eszembe, szokás szerint még hozzáfűzök.Addig is egy jó kis videó azoknak akik szeretik a csodákat.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://phillipo654.blog.hu/api/trackback/id/tr92922613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása